Сервіс

Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?

Телефонуйте (067) 176-36-56, (044) 383-72-03
 

У випадку, якщо Товар потребує гарантійного обслуговування, просимо Вас звернутися до сервісного центру, контактні дані якого Ви можете знайти у гарантійному талоні або уточнюйте за тел. (067) 176-36-56 або (044) 383-72-03 (пн. - пт. з 10:00 до 18:00, субота та неділя - вихідний)

Повернення товару

Чи можу я обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, на лічильнику кадрів фотокамери - не більше 15 знімків, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
товарний чек.

Тобто Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У випадку, якщо Ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на Вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, то Продавець здійснює обмін товару.

Де і як можна зробити обмін чи повернення товару?

Обміняти чи повернути товар можна у сервісному центрі за адресою Київ, вул. Солом'янська, 5 офіс 217.

При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.

Якщо ви знаходитесь в іншому місті, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел. 044-383-72-03. Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.

Гарантійне обслуговування

Якою є гарантія на цей товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 14 днів до 24 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у Товарі, який Ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника та не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

товар із повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка…);
гарантійний талон;
документ, що підтверджує оплату;
висновок сервісного центру з позначкою у тому, що має «суттєвий недолік».
 

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

порушення безпеки гарантійних пломб;
наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
порушення правил використання;
несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
 

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:

випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликаного використанням програмного забезпечення, що не постачається в комплекті з пристроєм;
пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами;
наявність механічних пошкоджень, що виникли після передачі товару покупцю (споживачеві);
 

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;
на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.
На аксесуари (акумулятори, кабелі, зарядні пристрої та інше)
 

Сервісне обслуговування

Серед послуг нашого сервісного центру:

  • Установка програм Apple iOS – від 200 грн.;
  • Установка програм Android – від 200 грн.;
  • Ремонт та тестування телефонів. Виявлення несправностей – від 100 грн.;
  • Ремонт телефону після потрапляння агресивної рідини та вологи – від 500 грн.;
  • Ремонт, заміна складних електронних частин мобільного телефону – від 200 грн.;
  • Заміна екрану – від 300 грн.;
  • Заміна та технічний ремонт корпусів – від 300 грн.;
  • Відновлення ланцюгів живлення після падіння та механічних пошкоджень – від 200 грн.;
  • Зняття захисного коду телефону – від 250 грн. (якщо така можливість існує);
  • Відновлення програмного забезпечення – від 400 грн.;
  • Установка операційної системи та базового ПЗ - від 400 грн.;
  • Встановлення пакета з російською мовою та розблокування телефонів;
  • Юстування, чищення, ремонт об'єктивів та фотоапаратів - від 600 грн.


Умови приймання обладнання для ремонту:


Обладнання приймається в ремонт без RUIM/SIM-карти (виключення - ремонт модему), без упаковки, чохлів, інструкцій. У разі проблем у роботі обладнання пов'язаних з живленням (не заряджається, швидкий розряд) необхідно укомплектувати апарат акумулятором і зарядним пристроєм.
За збереження даних у пам'яті телефону, RUIM/SIM-карті або мультимедіа-карті Сервісний Центр відповідальності не несе. Тому якщо у пам'яті телефону є важливі дані, то подбайте про їх збереження перед приходом до нас, або обмовте можливість їх збереження з представником Сервісного Центру.
Чітко формулюйте проблеми, що Вас турбують, у роботі обладнання при здачі обладнання в ремонт.
Сервісний центр проводить діагностику та ремонт тільки заявленої несправності. Для проведення повної діагностики необхідно додатково повідомити представника Сервісного Центру.
При здачі обладнання в ремонт необхідно продемонструвати несправність адміністратору Сервісного Центру, щоб він міг, як можна докладніше, описати її в квитанції з прийому.
Пам'ятайте, що інженер Сервісного Центру приймає рішення про тип ремонту Вашого обладнання, оперуючи даними з квитанції. Перед прийомом обладнання в ремонт інженер Сервісного Центру зобов'язаний перевірити наявність зазначеної несправності обладнання, а після ремонту перевірити її відсутність.
Якщо при перевірці обладнання перед прийомом його в ремонт інженер Сервісного Центру не виявить заявленої клієнтом несправності, то обладнання може бути взяте на діагностику, у зв'язку з її періодичним характером.
При здачі обладнання клієнт зобов'язаний ознайомитись з усіма умовами надання послуг з ремонту обладнання та поставити підпис у відповідному рядку квитанції.
Компанія за жодних умов не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі, без винятку, випадки втрати прибутків, втрати ділової інформації, або інших грошових втрат), пов'язаний з використанням або неможливістю використання придбаного обладнання.

Компанія за жодних умов не несе відповідальності за програмні продукти та інформацію, що не постачаються спільно з виробом і встановлюються, зберігаються або створені користувачем самостійно.

Відправлення та доставка у разі гарантійного ремонту здійснюється за рахунок нашої компанії. У разі не гарантійного ремонту – за рахунок клієнта.